Torebki

Poznaj praktyczne informacje, porady i ciekawostki na temat torebek.

Torebki reklamowe - interesujące fakty i porady

Torebki reklamowe przeszły sporą metamorfozę. Niegdyś wykonane z folii, zostały zastąpione modnymi modelami tekstylnymi, chętnie noszonymi przez wszystkich.

Torby reklamowe to specyficzna ich kategoria. Choć wykorzystywane są od dłuższego czasu, dopiero od niedawna zaczęły pełnić większą niż tylko użyteczną funkcję.

Początkowo obejmowały głównie reklamówki, wykorzystywane w sklepach wszelkich branż do pakowania zakupów. Teraz, kiedy z jednej strony mamy działania proekologiczne zachęcające do tego, by opakowania jednorazowe zniknęły z rynku, a z drugiej zaś - coraz większą świadomość marketingową i reklamową producentów, pojawia się znacznie więcej torebek reklamowych wykonanych z tekstyliów, będących torbami znacznie lepszej jakości, które wykorzystywać można wielokrotnie.

Pierwsze foliowe reklamówki, które pojawiły się na rynku były pozbawione nadruków reklamowych. Z czasem producenci zaczęli dostrzegać w nich potencjał reklamowy, produkując lepszej jakości reklamowe torebki, które mogły służyć wielokrotnie. Społeczeństwo, zalewane przez foliowe reklamówki nie widziało jednak potrzeby wielokrotnego korzystania z tej samej torebki, dlatego po każdych zakupach przybywały kolejne egzemplarze do czasu… gdy weszło rozporządzenie o odpłatnym wydawaniu reklamówek. To spowodowało nagłą zmianę - torebki z tekstyliów wielokrotnego użytku są już powszechnie stosowane.

Reklamówki jako forma promocji

Torby reklamowe stały się dla wielu firm doskonałą formą promocji. Dobrze zaprojektowane i wykonane z wysokiej jakości materiałów powodują, że ich noszenie nie jest „obciachem”. Dla firm oznacza to czysty zysk - niskim kosztem uzyskują „chodzącą reklamę”, ponieważ na takich torbach znajduje się logo oraz motto firmy. Dlatego też bardzo ważne jest, by zainwestować w naprawdę atrakcyjne modele, które będą chętnie noszone przez wszystkich - codziennie.

Współczesne torebki reklamowe to więc nie tylko jednokolorowe, mało atrakcyjne worki wykonane z kiepskiego tworzywa, ale w pełni profesjonalne modele reklamowe, które produkowane są w modnych kolorach. Ich zaletą jest także wygoda noszenia oraz trwałość (nie uszkadzają się po kilkakrotnym użyciu).